S-studio - zakupy w internecie

Zaloguj się lub załóż konto

Koszyk: Pusty :(

Masz pytania? Zadzwoń 81 525 06 04 lub 732 586 486 (pon - pt 9:30 - 17:30, sob 11 - 14)

Nasi pracownicy czekają na twoje pytania:

Dostawa

 

 

S-studio - zakupy w internecie

 

 

Postępowanie podczas odbioru przesyłki


W tym rozdziale przedstawiamy Państwu, co należy zrobić, kiedy mamy wątpliwości, co do stanu doręczonej przez kuriera przesyłki. Są to bardzo ważne informacje, tym bardziej że właśnie na tym końcowym etapie zamówienia najczęściej dochodzi do wielu nieporozumień.

 

Towar wysyłany do Państwa jest nowy i fabrycznie zapakowany. W przypadku zastrzeżeń co do stanu przesyłki musicie Państwo spisać protokół szkody w obecności kuriera -( dzień odbioru). Protokół powinien zawierać: datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub zauważonych braków w towarze, uwzględniając jego markę i model, czy są na opakowaniu oznaczenia ostrzegawcze np.: nie rzucać itp., stan opakowania.

 

Sklep Internetowy nie ponosi odpowiedzialności za tego typu uszkodzenia zgłoszone po odjeździe kuriera. Ewentualne dochodzenie odszkodowania odbywa się wtedy pomiędzy Klientem a firmą kurierską i na Kliencie spoczywa obowiązek udowodnienia, że szkoda została zawiniona przez przewoźnika.

Klient ma obowiązek sprawdzić w momencie dostawy i obecności kuriera, czy dostarczony produkt nie ma uszkodzeń logistycznych (wgniecenia, obicia, złamania lub inne). Jeśli tak to należy wraz z kurierem sporządzić protokół reklamacyjny zawierający opis szkody i dostarczyć go jak najszybciej do naszego biura obsługi klienta (email lub poczta). 

 

Postępowanie w przypadku wykrycia wady przesyłki

 

Należy odmówić przyjęcia przesyłki, spisać protokół szkody i powiadomić sklep S-Studio l o zaistniałej sytuacji. Po przesłaniu do siedziby firmy S-Studio kopii protokołu szkody i listu przewozowego, zostanie wysłany do Państwa nowy towar. Tel/fax.  081 525 06 04 , biuro@s-studio.com.pl  

Przyjęcie towaru, spisanie protokółu szkody i powiadomienie sklepu S-Studio o zaistniałej sytuacji. Po uzgodnieniu zniżki z Handlowcem opiekującym się Państwa zamówieniem i przesłaniu protokołu uszkodzenia przesyłki wraz z podpisanym oświadczeniem o zrzeczeniu się dodatkowych roszczeń na rzecz danej szkody, zostaną Państwu zwrócone pieniądze odpowiadające uzgodnionej kwocie obniżającej wartość odebranego towaru.

Po otrzymaniu przez S-Studio reklamowanego towaru do 7 dni wyślemy Państwu nowy towar bądź zwrócimy poniesiony koszt towaru oraz wysyłki. 


Przyjęcie przez Państwa przesyłki bez zastrzeżeń powoduje bowiem wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia.  

                                                                                                    Z poważaniem            

                                                                                                   S-Studio Sp. z o.o.

 

Dostawa

Dostawa na terenie Lublina i Świdnika kosztuje 29zł z wniesieniem sprzętu (jeśli waga nie przekracza 100kg).

Przesyłki kurireskie zapewniają:

DPD DHL

Płatności:

Obsługuje eCard.

Akceptujemy:

logotypy płatności

Możliwość zakupu na raty:

Santander