S-studio - zakupy w internecie

Zaloguj się lub załóż konto

Koszyk: Pusty :(

Masz pytania? Zadzwoń 81 525 06 04 lub 732 586 486 (pon - pt 9:30 - 17:30, sob 11 - 14)

Nasi pracownicy czekają na twoje pytania:

Reklamacje, zwroty, gwarancje

 

 

S-studio - zakupy w internecie

 

Reklamacje 
Co zrobić, kiedy dostarczony towar nie działa prawidłowo? Gdzie zgłosić się z takim problemem, jeśli już się pojawi? Poniżej znajdą Państwo odpowiedź na te i inne pytania, związane z reklamacjami. 

Zakupiony towar nie działa prawidłowo 

W przypadku kiedy odebrany towar nie działa, należy wezwać serwis producenta. Lista punktów serwisowych znajduje się na karcie gwarancyjnej lub na stronie internetowej producenta dostępnej ze strony S-Studio. Jeżeli serwis stwierdzi, iż produkt posiada wadę fabryczną, której nie można usunąć i w karcie gwarancyjnej umieści adnotacje o konieczności wymiany towaru na nowy, wystawiając przy tym oświadczenie o niemożliwości wykonania naprawy, należy poinformować S-Studio l o zaistniałej sytuacji i przesłać zeskanowaną opinię serwisu wraz z jego oświadczeniem. W takiej sytuacji po otrzymaniu przez S-Studio.com.pl uszkodzonego towaru, nowy, wolny od wad zostanie Państwu wysłany w ciągu 14 dni. 

W przypadku, gdy serwis stwierdzi, że naprawa uszkodzonego towaru jest możliwa, mogą Państwo wybrać pomiędzy naprawą w serwisie, a dostarczeniem towaru na własny koszt w celu naprawy do sklepu S-Studio. W przypadku dostarczenia towaru do naprawy do s-studio.com.pl należy do czasu naprawy określonego w karcie gwarancyjnej doliczyć okres 14 dni. 

Osobą odpowiedzialną oraz płatnikiem za dostarczenie reklamacji do s-studio.com.pl a także późniejsze jej odebranie jest Klient. 

Zwroty 

Nasz sklep w pełni respektuje Państwa prawa wynikające z ustawy z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny. (Dz. U. Nr 22, poz. 271). 

Zasady zwrotu towaru
 

Z towaru zakupionego w naszym sklepie możecie Państwo zrezygnować bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia doręczenia towaru. Rezygnację należy zgłosić w siedzibie firmy poprzez przesłanie do nas pisma o odstąpieniu od umowy. Po przesłaniu pisma powinni Państwo jak najszybciej przesłać na swój koszt do siedziby naszej firmy towar będący przedmiotem umowy na adres: 

S-Studio Sp. z o. o

20-468 Lublin ul.Energetyków 19

Okres pomiędzy wysłaniem pisma, a dostarczeniem towaru nie może być dłuższy niż 14 dni. Odstąpienie od umowy wolne jest od zapłaty jakiejkolwiek sumy, czyli odstępnego. Jednak zwracany towar nie może nosić śladów użycia i posiadać nienaruszone oryginalne opakowanie. Razem ze zwracanym produktem należy przesłać fakturę. Jeżeli na fakturze znajdują się również inne towary nie podlegające zwrotowi, to po zmianie zamówienia odeślemy Państwu fakturę korygującą. Gwarantujemy zwrot ceny produktu w terminie 14 dni od chwili jego otrzymania. Koszt dostawy oraz zwrotu produktu nie jest zwracany przez sklep S-Studio. Jeżeli okaże się, iż zwracany towar nosi ślady użytkowania lub nie posiada opakowania firmowego zwracana kwota będzie pomniejszona o  koszty nowego opakowania towaru. Jednoczenie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. 

Osobą odpowiedzialną oraz płatnikiem za dostarczenie zwrotu w stanie nienaruszonym do S-Studio.com.pl jest Klient. Jeżeli towar dojedzie uszkodzony lub rozpakowany, kwota zwrotu, po oględzinach towaru, zostanie pomniejszona wg w/w zasad

Zwrot zużytego sprzętu 

 

 

Nasz sklep w pełni respektuje Państwa prawa wynikające z ustawy z dnia 29 lipca 2005 roku o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. nr 180, poz. 1495).

 

Każdy Klient ma prawo zwrócić sprzęt tego samego rodzaju do sklepu, w którym zakupił nowy towar. Klienci chcący skorzystać z tej możliwości, proszeni są o odsyłanie sprzętu na własny koszt, do siedziby naszego sklepu na adres:

S-Studio Sp. z o. o.

20-468 Lublin ul. Energetyków 19

Prosimy  o dołączenie do przesyłki informacji "Zwrot zużytego sprzętu".

 


Dostawa

Dostawa na terenie Lublina i Świdnika kosztuje 29zł z wniesieniem sprzętu (jeśli waga nie przekracza 100kg).

Przesyłki kurireskie zapewniają:

DPD DHL

Płatności:

Obsługuje eCard.

Akceptujemy:

logotypy płatności

Możliwość zakupu na raty:

Santander