Zakupy powyżej 99zł wysyłamy za darmo!
W tym rozdziale przedstawiamy Państwu, co należy zrobić, kiedy mamy wątpliwości, co do stanu doręczonej przez kuriera przesyłki. Są to bardzo ważne informacje, tym bardziej że właśnie na tym końcowym etapie zamówienia najczęściej dochodzi do wielu nieporozumień.
Towar wysyłany do Państwa jest nowy i fabrycznie zapakowany. W przypadku zastrzeżeń co do stanu przesyłki musicie Państwo spisać protokół szkody w obecności kuriera -( dzień odbioru). Protokół powinien zawierać: datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub zauważonych braków w towarze, uwzględniając jego markę i model, czy są na opakowaniu oznaczenia ostrzegawcze np.: nie rzucać itp., stan opakowania.
Sklep Internetowy nie ponosi odpowiedzialności za tego typu uszkodzenia zgłoszone po odjeździe kuriera. Ewentualne dochodzenie odszkodowania odbywa się wtedy pomiędzy Klientem a firmą kurierską i na Kliencie spoczywa obowiązek udowodnienia, że szkoda została zawiniona przez przewoźnika.
Klient ma obowiązek sprawdzić w momencie dostawy i obecności kuriera, czy dostarczony produkt nie ma uszkodzeń logistycznych (wgniecenia, obicia, złamania lub inne). Jeśli tak to należy wraz z kurierem sporządzić protokół reklamacyjny zawierający opis szkody i dostarczyć go jak najszybciej do naszego biura obsługi klienta (email lub poczta).
Postępowanie w przypadku wykrycia wady przesyłki
Należy odmówić przyjęcia przesyłki, spisać protokół szkody i powiadomić sklep S-Studio l o zaistniałej sytuacji. Po przesłaniu do siedziby firmy S-Studio kopii protokołu szkody i listu przewozowego, zostanie wysłany do Państwa nowy towar. tel. 665-123-400 , biuro@s-studio.com.pl
Z poważaniem
S-Studio Sp. z o.o.