Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”). 

POLITYKA PRYWATNOŚCI

zamknij

Najważniejsze zapisy Ogólnych Warunków Ochrony Serwisowej EasyProtect

EasyProtect zapewnia ochronę sprzętu w wypadku jego awarii w okresie objętym

dodatkową ochroną, trwającą aż do 36 miesięcy od daty ustania gwarancji producenta.

Możliwość nabycia ochrony EasyProtect w ciągu 90 dni od daty zakupu sprzętu.

Przedłużona ochrona serwisowa jest realizowana na warunkach tożsamych z gwarancją

jakości producenta sprzętu – obejmuje wszelkiego rodzaju awarie, które nie powstały z winy

użytkownika sprzętu tj. rozbicia, zalania, uszkodzenia mechaniczne.

Przedłużoną ochroną serwisową może został objęty sprzęt zakupiony zarówno przez osoby

prywatne, firmy, jak i instytucje.

Przedłużona ochrona serwisowa ma charakter zbywalny – jest przypisana na stałe do sprzętu.

Suma gwarancyjna jest równa kwocie brutto zakupionego sprzętu.

Brak udziału własnego Klienta w kosztach napraw.

Minimum formalności ze strony Klienta przy zakupie przedłużonej ochrony serwisowej oraz

zgłoszeniu awarii.

Jednorazowa opłata Klienta za cały okres ochrony sprzętu – zawiera 23% podatku VAT.

W przypadku braku możliwości naprawy bądź jej nieopłacalności następuje wymiana sprzętu.

Przedłużona ochrona serwisowa dotyczy sprzętu IT/Electro, który posiada nie mniej niż 12

i nie więcej niż 60 miesięcy gwarancji producenta, importera lub sprzedającego.

Realizacja napraw w trybie door-to-door – wysyłka kurierem lub onsite- u Klienta.

Śledź nas na Facebooku