Najważniejsze zapisy Ogólnych Warunków Ochrony Serwisowej EasyProtect
EasyProtect zapewnia ochronę sprzętu w wypadku jego awarii w okresie objętym
dodatkową ochroną, trwającą aż do 36 miesięcy od daty ustania gwarancji producenta.
Możliwość nabycia ochrony EasyProtect w ciągu 90 dni od daty zakupu sprzętu.
Przedłużona ochrona serwisowa jest realizowana na warunkach tożsamych z gwarancją
jakości producenta sprzętu – obejmuje wszelkiego rodzaju awarie, które nie powstały z winy
użytkownika sprzętu tj. rozbicia, zalania, uszkodzenia mechaniczne.
Przedłużoną ochroną serwisową może został objęty sprzęt zakupiony zarówno przez osoby
prywatne, firmy, jak i instytucje.
Przedłużona ochrona serwisowa ma charakter zbywalny – jest przypisana na stałe do sprzętu.
Suma gwarancyjna jest równa kwocie brutto zakupionego sprzętu.
Brak udziału własnego Klienta w kosztach napraw.
Minimum formalności ze strony Klienta przy zakupie przedłużonej ochrony serwisowej oraz
zgłoszeniu awarii.
Jednorazowa opłata Klienta za cały okres ochrony sprzętu – zawiera 23% podatku VAT.
W przypadku braku możliwości naprawy bądź jej nieopłacalności następuje wymiana sprzętu.
Przedłużona ochrona serwisowa dotyczy sprzętu IT/Electro, który posiada nie mniej niż 12
i nie więcej niż 60 miesięcy gwarancji producenta, importera lub sprzedającego.
Realizacja napraw w trybie door-to-door – wysyłka kurierem lub onsite- u Klienta.